Gezocht: gedreven en enthousiaste stagiairs

Wij zijn op zoek naar twee gedreven en enthousiaste (onderzoeks)stagiairs!

De VVD-fractie in de gemeenteraad van Utrecht bestaat uit vijf gedreven en enthousiaste raadsleden en twee fractiemedewerkers. De fractie stelt zich ten doel om de liberale stem van de Utrechters meer invloed te geven op het beleid en de uitvoering daarvan en ruimte te creëren voor initiatieven van ondernemers en inwoners. In aanloop naar de verkiezingen in maart 2018 wil de VVD Utrecht verder bouwen aan een solide basis voor nieuw electoraal succes. Om dit op een aansprekende, innovatieve en creatieve manier invulling te geven is de VVD-fractie op zoek naar:

2 gedreven en enthousiaste stagiaires (m/v)

(24 – 40 uur per week voor bepaalde tijd, 4-6 maanden)

Wij vragen:

• HBO- of WO-niveau, vanaf 3e jaar bachelorfase
  • Studie Onderwijswetenschappen, Bestuurs- en Organisatiewetenschappen, (Nederlands) Recht, Sociale wetenschappen, Journalistiek, Communicatie(wetenschappen), Taalwetenschappen danwel aantoonbare affiniteit met één van voorgenoemde studies
  • Affiniteit met en tenminste basiskennis over het liberalisme en het Nederlandse politieke speelveld
  • Ambitie om impact te creëren en het verschil te maken

Wij bieden:

• Een inspirerende leerwerkplek in het hart van de Utrechtse politiek
  • Toegang tot een breed politieke en maatschappelijke netwerk
  • Ruimte voor impactvolle resultaten
  • Een stage- en onkostenvergoeding die past bij de werkzaamheden
  • De mogelijkheid om de stage te vervullen in het kader van de opleiding, bijvoorbeeld als afstudeeronderzoek of afsluiting bachelorfase
  • Bij goed verloop van de stage zijn er mogelijkheden om door te groeien

Start- en einddatum voor stage, eveneens aantal uren per week en specifieke onderwerpen kunnen in gesprekken worden afgestemd. Voor meer informatie: Queeny Rajkowski (q.rajkowski@utrecht.nl; 06 237 44 664). Solliciteren met tenminste geschreven motivatie en curriculum vitae via Queeny Rajkowski uiterlijk 22 april 2016.