Utrechtse Liberalendag

Vind je het leuk om meer te leren over de Utrechtse lokale politiek? Wil je weten welke kansen er voor jou zijn om actief te worden binnen de Utrechtse VVD? Lijkt het je leuk om in gesprek te gaan met Utrechtse Kamerleden, Statenleden en raadsleden?

Kom dan op zondag 1 september 2019 naar de Utrechtse Liberalendag!

Vanaf 12:30 uur ben je van harte welkom in het Utrechtse Stadhuis. In verschillende groepen zul je kennismaken met de lokale, de regionale en de landelijke politiek. Het bestuur van de Utrechtse VVD zal aanwezig zijn om in gesprek te gaan over onder andere de gemeenteraadsverkiezingen en de campagne. De middag op het stadhuis zal afgesloten worden rond 16.00 uur met het bezoek van een heuse VVD VIP. Dit wil je niet missen!

Om de dag gezellig met elkaar af te sluiten zal er traditioneel een BBQ plaatsvinden in de tuin van Utrechts Statenlid AndrĂ© van Schie rond de klok van 17:00. Het bestuur van de Utrechtse VVD biedt deze BBQ graag aan voor nieuwe leden die de Utrechtse Liberalendag  bijwonen.

Lijkt het je leuk om hierbij aanwezig te zijn? Meld je dan aan via onderstaand formulier: